pattern-lines

Cargo Pack

door Admin • 01-08-2026 18:59 • 👁 2
Admin
Admin
Berichten699
Lid sindsNov 2023

Cargo Pack-DLC
De koning van de Poolse goederenlijnen, sterk als een stier - neem het roer over van de legendarische ET22-locomotief en leid zware goederentreinen met nieuwe wagons!

Het zware, zesassige monster ET22 (201E) met een vermogen van 3000 kW en een gewicht van 120 ton is de meest talrijke serie elektrische locomotieven die in Polen is geproduceerd. Twee in 1969 gemaakte prototypes ondergingen talloze tests, waarna in 1971 werd besloten om met de serieproductie van de elektrische locomotief te beginnen. Gedurende bijna 20 jaar intensief werk werden 1.184 exemplaren geproduceerd voor Polen en 23 exemplaren voor Marokko (1975-1976). Tot op de dag van vandaag rijden de meeste ET22-locomotieven voor PKP Cargo. Toch hebben ook andere vervoerders er ook een aantal verworven en met succes duizenden tonnen goederen vervoerd in Polen, Tsjechië en Slowakije.

We 'bevestigen' speciaal gebouwde Falns 441V-hopperwagens aan de ET22-locomotief, die tot 64 ton bulkmateriaal kunnen vervoeren, zoals steenkool, "Sggrss" en "Sgns" containerwagens, evenals ketelwagens "Zas" en "Zaes", met een capaciteit van maximaal 83.000 liter. Een trein die tot de nok toe gevuld is met aggregaten, met een gewicht van meer dan 3000 ton, zal met een snelheid van 100 km/u op de hoofdlijn kunnen rijden of zichzelf kunnen testen op het geavanceerde Silezische gedeelte van de Staszic-mijn!

ET22 en nieuwe missies voor één speler zullen je vaardigheden op de proef stellen. Alleen de beste ingenieurs kunnen de steile klim vanuit de Staszic-mijn en talloze snelheidsbeperkingen overwinnen terwijl ze zelfs 3000 ton trekken. Na het lossen kunnen de Falns-wagens met een maximale snelheid van wel 100 km/u terugkeren naar de mijn!

Steenkool is niet het enige dat we vervoeren op het SimRail-netwerk – het Railway Simulator Cargo Pack. Test je kracht door wagons gevuld met benzine of dieselolie te trekken, maar wees voorzichtig, want geavanceerde natuurkunde simuleert de vloeiende beweging in de 'vaten', waardoor het gedrag van de trein wordt beïnvloed!

Een nieuwe functie in SimRail - The Railway Simulator: Cargo Pack is de functionele ET22-machinekamer!

Reacties (0)